E-posta pazarlama nasıl yapılmalı ve önemi hakkında bilgiler

E-posta pazarlama nasıl yapılmalıdır

eposta pazarlama

E-posta pazarlama nedir?

Pazarlama yöntemleri arasında son yıllarda artan dijital pazarlamanın en önemli koludur. E-posta pazarlama ile hedef kitlenizdeki tüketicilere doğrudan ulaşabilirsiniz. Aynı anda milyonlarca kişiye ürün ve hizmetinizi tanıtabilirsiniz.

E-posta pazarlamada dikkat edilmesi gerekenler

E-posta pazarlama için hedef kitlenize göndereceğiniz e-postanın üst kısmına tıklanabilir bir buton ekleyebilirsiniz. Bunun yanında e-postanızı açacak kişinin ilgisini çekecek teklif ve içerikler çok önemlidir.Tıklanabilir buton sayesinde daha hızlı bir şekilde sitenize ziyaretçi çekebilir, tıklama oranınızı artırabilirsiniz.Epostanıza ekleyeceğiniz görsellerinize alt açıklama metni ekleyin. Sitenize yeni üye olan kişilere birkaç gün içinde e-posta göndererek kendinizi hatırlatın. Bu şekilde daha çok akılda kalırsınız ve e-posta pazarlama konusunda verim alırsınız.E-postalarınızı kısa tutarak, anlatmak istediğinizi net belirtmeye çalışın.E-postanıza arka plan görseli kullanmayın. Bu durum okuyucunun dikkatinin dağılmasına neden olur ve potansiyel müşterinizi kaçırmış olabilirsiniz.Her kampanyanız için ayrı e-posta gönderin. Bir e-posta içinde farklı konularda kampanyalardan bahsederek okuyucunuzu sıkabilirsiniz.E-postalarınıza sosyal medya paylaşım butonları ekleyerek, okuyucunuzu kendi sosyal medya hesaplarınıza yönlendirebilirsiniz. Bu sayede takipçi kazanabilirsiniz.E-posta pazarlama için göndereceğiniz e-postalarınıza yazıcıdan çıktı alma butonu da ekleyebilirsiniz.

Mobil Tasarımın Önemi

Son zamanlarda birçok kullanıcı maillerini cep telefonları üzerinden takip etmektedir. Eğer gönderdiğiniz e-postadaki resim ve yazılar mobil tasarıma uygun değilse, okuyucu e-postanızı okuyamayacaktır. Böyle bir durumda e-postanızı kapatacak ve siz de hedefinize ulaşamamış olacaksınız.

Hedef Kitlenizi Yenileyin

Önemli olan gönderdiğiniz e-posta sayısı değil, alıcıların sizinle ilgilenmesidir. E-posta pazarlama hedef kitlenizdeki kişileri hem kontrol ederek güncel tutmaya çalışın, hem de yeni müşteriler eklerken sizinle ilgilenebilecek kişileri ekleyin.Anasayfaya Dön

Facebook

Open chat