instagramda yapılan hatalar konusunda yazdığımız blog yazımız

Markaların Instagram’da yaptığı hatalar

instagramda yapılan hatalar
İnstagramda yapılan hatalar denildiğinde, firmaların bilerek veya bilmeyerek yaptıkları hatalar neticesinde takipçi kaybetmeleri ve etkileşim oranlarının düşmesi akla gelir. Hatta belkide mevcut müşterilerini bile kaybedebilirler.Son yıllarda gelişmekte olan teknolojinin eseri olarak yaygın kullanılan sosyal medya platformlarının en başında geliyor instagram. İnsanların ve firmaların, kendileri veya markaları hakkında yaptıkları paylaşımlar sayesinde, büyük ölçüde takipçi topladıkları bir sosyal ağdır.Öncelikle bu hatalar nedir, bunları görelim.İyi düzenlenmeyen profil bilgileriHashtag kullanırken abartmak ve olur olmaz her yere eklemek Paylaşımlarında kendi kullanıcılarının içeriklerini kullanmak yerine, kendilerine ait olmayan içeriklerle paylaşım yapmakMarkanın kimlik değerinden uzaklaşarak, alakasız paylaşımlarda bulunmak instagramda yapılan hatalar olarak önemli bir tespittir.Takipçi sayısını fazla göstermek için sahte takipçi veya etkileşim satın almakİnstagram hikayeler özelliğini kullanmamakSatış odaklı paylaşımların çok fazla yapılmasıPaylaşılan fotoğrafların çözünürlüğünün çok düşük olmasıTüketici gözünden bakmamak instagramda yapılan hatalar olarak sıralanabilir.Anasayfaya Dön

Facebook

Open chat